Ny dag imorrn.

2009-01-11 @ 23:37:01
Jag har mest suttit här vid datorn sen sist. Som jag alltid gör, kollat igenom bloggar, facebook och bdb. Klockan åtta var det ju dags för Bones, som jag givetvis kollade på :D Jag älskar det!!! Efter de så kollade jag lite smått på filmen A lot like love, den är bra. Och nu ligger jag här i sängen, tråkar runt lite på datorn och kollar på Mamma Mia! såklart :D

Imorgon händer det grejer. Jag har kursintroduktioner mellan halv två och fem :D Innan där så ska jag och mamma till banken och kolla en grej. När det är klart så skjutsar hon mig till skolan, träffa folk och kanske plugga lite. Och efter skolan blir det nog lite plugg och sedan tvn :D hihi.

Nu ska jag fokusera lite på filmen här (a)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, du har väldigt ensidiga dagar. Plugg, tv och dator ;)

2009-01-12 @ 14:08:38
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback