Onsdag.

2009-01-14 @ 12:17:38
Jag är uppe, det är ett under, haha. Det blev sent inatt, igen. Pratade med Sara på msn, fastnade på Fitness-magazines och danscenters hemsida och började även kolla på Tingeling igen. Men gav upp när klockan var runt halv tre. Då släckte jag ner, det blev lite musik i örona istället. Senast jag kollade på klockan inatt så var den halv fem. Och sedan vaknade jag vid åtta igen :S Konstigt verkligen, och klockan ringde vid tio. Jag hörde den :D haha. Så jag kom upp lite efter halv elva här, stolt fan :D De är sjuktbra!!! Och ikväll lovar jag att de ska bli tidig kväller, de måste de. För jag fick nyss reda på att jag börjar klockan åtta imorrn, död!!!

Annars lyssnar jag lite på Lady GaGa här : ) Lite ovanligt va, men hon är grym!! Jag har inga planer för dagen, så tråååkigt ju. Jag lär iallafall äta frukost eller lunch kanske man säger nu. Så ska fixa det, sedan får vi se vad som händer.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback