Onsdag.

2009-01-28 @ 17:07:10
Skolan idag. Började kvart över tio med spanska. Forts. steg1, vi var bara två stycken idag, haha. Fast vi är nog bara tre-fyra stycken i kursen xD haha. Han hade lite genomgång om verb med oss, sånt som vi ska ha lärt oss när vi avslutar steg2 sen. Sedan läste vi igenom en text och de gick la bra. Skönt att vi är så några ändå, vi får lära oss mer :D Fick läxa till nästa vecka. Slutade vid halv tolv och då drog jag ner till matsalen. Satt där med Junia och Lana, pratade och hade de bara kul!! Gjorde min spanska-läxa och jag började även på historian, men det är svårt för de är så mycket. När klockan var runt tre så började vi tröttna på att sitta där, för då gjorde vi inget vettigt, haha. Så då trallade jag och J hemåt, kom hem runt halv fyra ungefär.

SItter nu och glor på tv, såg just att Carola - 25 år som artist gick i repris, så det kollar jag på :D hihi. Sedan vette tusan vad jag ska göra, äta kanske. Börjar bli lite hungrig ju.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback