Sedan sist...

2009-01-10 @ 20:06:30

Det har blivit mycket tv nu sen sist här. Började zappa runt och hittade på en film på tv4, nämligen Lilla Jönssonligan på kollo, haha. Så den kollade jag då på. Efter den var det dags för mat, pommes och chickenbits. Efter maten så började jag kolla på filmen på 3an, Två pappor för mycket. Den var la helt okej. Och den slutade nu vid åtta här.

Nu gör jag inte ett piss. Det händer inte mycket på datorn heller. Jag vet inte vad jag ska göra. Kan inte denna helgen ta slut någon gång. Det är grymt tråkigt att det bara är Lördag idag, då är det alltså ännu en tråkig dag imorrn att plågas igenom, blää xD Okej, just nu gillar jag inte helger för det händer verkligen nada... Men jag ska försöka hitta på nåt nu!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, och en annan tkr att helgen bara flyger iväg!

2009-01-10 @ 22:14:31
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: okej. Jag har en lite annorlunda lärare i ped. led. Och inte annorlunda på ett positivt sätt. Hon har jobbat på dagis lite för länge om man säger så. Men ämnet är kul ändå :)



Jaa visst är det sjukt när man har sånna stunder. Jag sitter med tårar i ögonen just nu. Fattar inte ens varför. Det är nått speciellt med vissa människor. Man saknar de enormt! <3

2009-01-10 @ 22:45:33
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback