Shit vad det är kallt!!!

2009-01-03 @ 20:49:52

Hemma i Viken igen...

Vi vaknade runt 9-10 idag... Upp i duschen och gjorde oss klara. Sedan hängde vi med Mickes familj till Arninge C och handlade lite : ) Sen hemåt, satt lite vid datorn, packade ihop min väska, också åt vi lite granna!!! Vid halv fyra ungefär så tog vi oss iväg. Till cityterminalen, tog hejdå av Micke där och hoppade på min buss som gick hemåt vid 17. Seg resa hemåt, det blev musik hela vägen. Robert kom och hämtade mig när jag var hemma i Viken, runt halv åtta typ. Det blev mat direkt!! Och de var fan -12 grader här hemma :O Det är fan sjuuuukt. Och det är säkert kallare nu ju...

Sitter här och blänger nu... Kollat igenom lite bloggar men tröttnade snabbt. Vet inte vad jag ska göra nu, plugga kanske. Eller bara något annat skoj!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback