Sista dagen i Januari.

2009-01-31 @ 22:53:16
Det har verkligen inte hänt nå mer vettigt idag alltså. Jag har bara suttit här vid datorn och kollat på tv. Miss Secret Agent först och nu ser jag på Miss Secret Agent 2. Riktigt bra filmer, fast första är bäst!! Och Sandra Bullock är en grym skådis, jag gillar henne, en av mina favoriter.

Tidigare idag så hade jag inga planer för morgondagen, men jag fick det nu ikväll här. Först ska jag se reprisen av Körslaget bara för att Team Hanna vann. Sedan följa med mamma in till Gävle sjukhus och hälsa på gammel mormor. Sedan en sväng förbi Valbo. Och sedan ska jag försöka plugga lite. Och se Bones på kvällen. Yeah min dag imorrn är räddad! Slippa ha tråkigt igen, woho!!

Nu börjar filmen igen... Så ska avsluta här.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback