Skolan är igång, typ.

2009-01-08 @ 16:43:24
Vaknade mycket sent idag xD Klockan ringde vid halv tio och den fick ringa vidare, mamma skulle ju väcka mig i normal tid typ. Halv tolv kommer hon och väcker mig och då hade hon nyss vaknat också xD Då var de bara upp och hoppa, in i duschen, åt lunch och sedan packade min väska lite snabbt! Mamma skjutsade mig till skolan, kom dit vid halv två typ. De kryssade i mig på skolan och jag fick mitt intro schema : ) Junia var där så pratade lite med henne, vi kilade ner till matsalen och satt där ett tag!! Träffade även Malin och Diana!! Sedan trallade jag vidare på stan, kollade böcker men hittade inte den jag ville ha, får beställa på cdon eller något. Köpte iallafall träningsskor på Teamsportia, heja!! Bara ett linne och träningskort kvar nu xD Yes, här ska tränas :D hihi.

Kom hem strax efter tre här. Satte mig här direkt typ, sen har mamma lånat datorn lite också!! Sitter här nu och lyssnar på Mamma Mia! skivan, hihi. Och gör inte så mycket mera, har väldigt tråkigt. Ska kika in på studera.nu och sedan se om det finns något bra på tv... Hoppas på det!!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback