Slut och snart dags för sängen.

2009-01-07 @ 22:16:51
Grammisen slutade för en stund sen, och ja den var la helt okej. Såg varken Sara eller Lotta i havet av folk. Men Face-84 var där, de såg jag :D haha. Nu vill jag dit, till Stockholm, till Berns på efterfesten xD haha. Men här sitter jag nu, eller jag har gjort hela tiden typ. Lyssnar lite på musik också. Lite snackis på msn. Inte så mycket mer händer här... Jag är fortfarande förkyld också, väldigt snuvig och har fakitskt lite ont i huvve nu. Inte bra alls!!!

Imorrn är det Äntligen skola ju :D Snacka om att jag har längtat, herregud!!! Det ska bli så skönt att komma in i pluggandet igen, wohoo! Fast imorrn är det ju bara dit och sätta en liten kråka vid sitt namn och hämta ett schema inför kursintroduktionerna som äger rum på måndag och tisdag!!! Men jag kanske blir kvar en stund på skolan iallafall imorrn, det beror ju på vilka som är där och så : ) hihi. Ge mig morgondagen :D

Nu ska jag kika runt lite här, sedan stänga ner och lägga mig tidigt för en gångs skull.
Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback