Slutt.

2009-01-30 @ 23:09:39
Dagen börjar få sig ett slut nu. Nyligen bäddat upp här och nu sitter jag i sängen och kollar på Bones.

Kollade såklart på Let´s Dance tidigare. Laila är för cool alltså. Hon är helt fantastisk på de där dansgolvet. Hon var bäst ikväll. Och Morgan också. Längtar till nästa vecka ju, kul och se vad de dansar och vilken som åker ut då!!!

Imorrn är det lördag och jag har inga som alls planer för dagen ju, tråkigt. Jag tänkte iallafall Försöka med stort F, att inte slå på datorn på en gång när jag vaknar. Eller på hela dagen heller, utan bara på kvällen. Jag måste verkligen plugga lite, och jag kan göra allt utan datorn. Det är bra, men får hoppas att jag kan göra nåt iallafall. Men vi hörs imorrn, nån gång!!

Go´natt typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback