Söndag!

2009-01-11 @ 14:23:09
Jag kom inte upp i nån skaplig tid inte, jag stängde tydligen av klockan i sömnen. Vaknade runt tolv men kom nog inte upp före ett typ. Har duschat, klätt på mig och ätit frukost. Inte så mycket mer har hunnits med, mamma har lånat datorn här också.

Sitter här nu och fortsätter att lyssna på Melodifestivalslåtarna, naaajs!!! Och snokar runt lite på facebook, plus lite bloggar också! Annars har jag inga direkta planer för dagen, känns ju redan som att halva dagen är förbi : /. Men jag hade tänkt att jag skulle rensa lite bland mina skor i skrubben, för jag får inte plats med nå fler skor där (a) Det finns alldeles för många och de är nog hälften som jag inte använder.. Hm ska bli spännande att se vad som finns :P Och sedan kanske jag får nån tid över till att plugga, haha, man kan ju alltid hoppas på det!!!

Nu ska jag byta låt här... Blä för Andreas Johnson xD
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback