Synkontroll.

2009-01-21 @ 16:06:15
Jag nämnde ju för en vecka sen typ att mamma var till syngrejset och kollade upp med min autogirobetalning. Att jag betalat för mycket för mina linser och så. Idag ringde de till mamma, och ja... Jag hade verkligen betalat för mycket. De hade blivit nå knas där, att en betalning började i sep och en annan i dec xD haha. Men iallafall, jag hade betalat dubbelt så mycket för mina linser... Så det blev till slut så att vi bokade en synkontroll till mig och plus att jag ska få ett års linser för de pengarna som har dragits. Så det känns ju gött, att inte behöva lägga ut nå pengar :D haha. Så på tisdag eftermiddag är det då dags att kolla synen igen. Kan hända att den blivit sämre men hoppas inte på det : )

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback