Tomb Raider.

2009-01-15 @ 22:43:48
Som sagt, jag blev fast här vid datorn och tvn. Mycket tv blev de, sen har jag pratat med Anna på msn och messat och facebookat med Micke, hihi. Vid åtta så kollade jag på filmen på 4an, Lara Croft - Tomb Raider!!! Jag bara älskar den filmen, och tvåan också då. Angelina Jolie är bara så grym. Riktigt häftig film ju... Jolie är en av mina favvo skådisar. Hon är helt fantastisk!!! Och jäkligt Snygg också för den delen!!!


Nu sitter jag och ser slutet av filmen på 3an, den verkar ju vara skitbra ju : ) Ska snart ta och lägga mig här, ska glo runt lite till först. Skola imorrn igen, hela dagen. Klockan står på ringning, nån gång, haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback