Torsdag.

2009-01-29 @ 15:55:44
Det hände inte mycket i skolan idag. Skippade första lektionen, orkade inte riktigt ta mig ur sängen, haha. Och sedan blev de så att jag fick stressa till skolan, hade religion vid tio. Där hon gick igenom lite olika livsåskådningar, vi fick göra en repetitionsuppgift från kursA och sedan pratade vi lite om fördjupningämne. Slutade vid tolv, ner till matsalen. Satt med J där och pratade, fick även sällskap av chefen på skolan när det var lunchdags, haha. Det var tydligen fullt i deras rum xD Yeah, de var trevligt!!! Vid ett så var det dags för info&layoutA, de är bara jobbigt att vara där. För uppgifterna i boken är så lätta liksom, men jobbigt och skriva av all text ju. Men fixade några uppgifter där iallafall. Slutade vid tre och sedan trallade jag hemåt.

Nu sitter jag här men här ska jag inte bli kvar. Ska ner och hämta något att dricka och sedan ta på lite Bones, hihi. Sedan kanske jag ska försöka mig på lite historia, lär prata antingen med A eller J imorrn om hur jag ska fördjupa mig, xD

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback