Jag vet att du kan höra mig.

2009-01-10 @ 00:08:01
Det har inte hänt mycket idag inte. Kollat på Let´s dance, ätit massa fruktsallad, lite glass och suttit här vid datorn och glott en hel del på ingenting typ. Också har Sonjas två skivor Till dig och Under mitt tak spelats hela dagen lång, jag älskar ju fan de. Finns inga bättre skivor!!!

Nu gör jag inte mycket alls. Jag vill ändra lite med bloggen, men jag fattar nada och behöver nog en hel dag på mig att fixa sådant isåfall xD haha. Och de har jag lovat mig själv att fixa, NÄR jag har gjort klart en historiauppgift typ. Så vi får se vilket år det blir HAHA nej men jag ska försöka : ) Så jag tänkte ta och stänga ner här nu och ta på Mamma Mia! igen och samtidigt plugga lite historia. Det funkar väldigt bra må jag säga!!! Och jag är ju inte ett dugg trött heller så.

Hörs mera imorrn,
go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback