Listor.

2009-01-19 @ 22:12:36

Kollade på Lipstick jungle här för en stund sedan. Andra avsnittet idag och jag älskar det fan. Jag vill bara se mer ju :D Säger bara Lyllo Marie som är inne på säsong2 ^^. Ge mig måndag igen så jag får se mer :D Tidigare här har de bara blivit massa tv, jag som har lovat mig själv att minska på tvn, för egentligen är det bara massa skit jag kollar på. Men det blir nog bättre när jag börjar träna xD haha.

• Skola denna vecka.
   -Tis: Ledig.
   -Ons: Spanska 10.15-11.35.
   -Tors: Re B 10-12.
   -Fre: Hi A 10-12.

Saker att göra denna veckan.
   -Plugga... ReB, Desktop och HiA.
   -Prata med historialäraren.
   -Städa rummet.
   -Boka tickets.

Det är vad som ska göras. Listan kan fyllas på under veckan. Men detta är de viktigaste iallafall : ) Nu sitter jag här och gör ingenting, har väldigt tråkigt som vanligt. Ska nog ta på lite musik, och kika runt lite grann.

Pusshej!


Jag saknar Nat, hon är sööt. Puzz på henne. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback