2008 i bilder. <3

2009-01-05 @ 16:54:18
Jag har väldigt tråkigt här. Därför tänkte jag ta och lägga in lite bilder från året som varit. Några bilder per månad. Oförglömliga stunder.

J a n u a r i

Sonja @ Rockbjörnen. Obeskrivlig känsla när hon vann.

F e b r u a r i

Vi @ Mora kyrka. En av de bästa dagarna i mitt liv.


Jag och Jess @ Park Inn Hotell, Karlskrona. Kärlek på hög nivå!

M a r s

The girls @ Globen city. Under den älskade mello-helgen.


Sanna efter finalen @ Globen. Hon var så värd folkets röster.


Perrelli @ Efterfesten på Annexet. Vilken kväll alltså, ofattbart.

A p r i l

TeamCaracola @ Cinderella. Bästa kryssningen ever.


Gängets hemfärd @ Stockholm.

M a j

Sanna @ Rix Fm festival i Kungsan. Hon var bara bäst Bäst BÄST.


Sanna och jag @ Rix fm festival i Kungsan.


Caracola och jag @ Sundbybergs centrum.

J u n i

Gänget samlat @ Nationaldagen, Stockholm.


Sanna och jag @ Lidingö centrum. Älskar den bilden sjukt mycket.


Jag och Nathalie @ Sommarkrysset. Underbarare person får man leta efter.

J u l i

Jag vid hamnen @ Puerto Cristo, Mallorca.


Jag och de som jobbar där @ scenen, Mallorca. Så sjuktkul.


Jag och Sonja @ Patricia. En av de Bästa spelningarna nånsin!

A u g u s t i

Sanna och jag @ Sommarkrysset.


Glada gänget @ Liseberg. Vilken sjukt rolig dag vi hade.


Jag och Sonja @ Rix Fm festival i Göteborg. Hon är bara fantastisk, coolingen!


Jag och Nathalie @ Singing Bee-inspelning. Hon är Kärlek.


Jag och Nathalie @ Kungsan.

S e p t e m b e r

Vi och Jess @ Slussen. Två korta timmar, helt obeskrivligt.


Jag och Jonna @ TV-huset.


Sara och jag @ Så ska det låta-inspelning. Hon är bara så underbar.


Vi och Nathalie @ Tyrol. Hela den där kvällen var helt Fantastisk.


Jag och Jessica @ Tyrol.

O k t o b e r

Sonja och jag @ Täby centrum.


Jag och Sonja @ Huddinge centrum.


Jag och Sonja @ Nacka Forum.

N o v e m b e r

Jag utanför hotellet @ Corralejo, Fuerteventura.


The beach @ Corralejo.


Jessica och jag @ Konserthuset, Stockholm.

D e c e m b e r

Vi och Tre S @ Norrköping.


Jag och Sanna @ Norrköping. Deras julshow var helt fantastisk.


Jag och Sonja @ Haninge centrum. Sonjas födelsedag, Obeskrivlig dag!!!


Jag och Tre S @ Nacka Forum.
________________________________________
Jag blir lycklig när jag ser tillbaks på det här året.
Det har varit så Bäst alltså, K ä r l e K.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur många ggr har du träffat Sonja sammanlagt genom åren? <3

2009-01-05 @ 17:46:47
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Shit, och jag tkr jag har träffat Shirley mkt. (a)

2009-01-05 @ 20:03:37
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: har träffat henne "bara" 17 ggr sen 21 maj 06 :) <3

2009-01-05 @ 20:39:57
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback