När ingen vet . . .

2009-01-28 @ 23:30:59
Sedan sist jag skrev så har det inte hänt så mycket. Det har bara blivit en massa tv som vanligt. Kollade på Top model 11, har blivit helt fast i det nu typ, haha. I detta avsnitt så gjorde de reklamfilm för Covergirl. Vissa är superduktiga medan vissa andra bara är pinsamma xD haha. Jag hejar inte på någon särskild, min favorit har redan åkt ut, Clark!! Men det var rätt person som åkte idag iallafall. Spännande och se nästa vecka, vad som händer och de åker ju till Amsterdam också!

Vid nio var det dags för Made in Sweden. Programmet är bara bra, men jag gillar fortfarande inte Kim och Janet och kommer nog aldrig göra det heller. Lite avis på att Janet får träffa massa koreografer, jag vill också göra det och dansa ju. (a) Men som jag sagt förut, varje gång, det är för Laila jag kollar :D Hon är bara så sjuuukt cool den bruden, ojoj. Och hon har en sån barnsligt snygg klädstil också!!! Hon är grym, så äre bara. Laila Bagge <3

Sedan kollade jag lite smått på Dirty sexy money, men bytte över till Sex and the city istället, det är ju mycket bättre. Och just nu är det Navy CIS på tv, mucho bra ju!!! När det är slut så ska jag faktiskt ta och sova lite, jag har ju skola imorrn igen. All day...

Sov så gott alla!
Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback