Soon... Bedtime!!!

2009-01-26 @ 22:02:54
Sedan sist så har det blivit mat och massa tv, nyligen kollade jag på Lipstick jungle :D Shit, de är bra, bra och åter igen braaa!!! Nu gör jag inte speciellt mycket, kan inte se på Bones heller för spelar in Prison Break till syster.. Kanske kan läsa lite då. : )

Såhär ser resten av min vecka ut:

Tisdag: Synkontroll på eftermiddan.
Onsdag: Skola förmiddan. Made in Sweden på kvällen.
Torsdag: Skola hela dagen.
Fredag: Skola hela dagen. Let´s dance på kvällen.
Lördag: Inget planerat.
Söndag: Inget planerat. Bones på kvällen.

Så ser då min vecka ut. Vad jag vet iallafall, som är planerat. Utöver detta så ska jag såklart plugga också. Har lite att göra i historia och desktop. Lär förbi biblioteket också och måste även läsa ett kapitel i spanska-boken. Jag ska även köpa träningskort, jag måste börja röra på mig, jag blir galen av att vara hemma såhär. Detta är inte jag liksom!!!

Nu ska jag göra nåt annat...

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback