Vågar du, Vågar jag.

2009-01-11 @ 02:19:53
Jag är vaken ännu. Kollade på Johnny English lite smått tidigare. Nu sitter jag och lyssnar på Melodifestivals skivorna 2002-2008 på Spotify. Och de har jag gjort i några timmar nu :D Man hade ju nästan glömt bort låtarna, haha. Sjuktbra låtar som har varit under dessa år i Melodifestivalen alltså. Jag sitter bara här och är löjligt glad!!! Och sjunger och diggar med.

Mys att höra Sannas Vågar du, vågar jag, det var ju som sagt ett tag sen jag hörde den föremot att den inte finns på datorn här av nån konstig anledning. Jag älskar den, så mycket minnen som väcks. Ååh.
Jag ryser verkligen när jag ser det här . . . Helt fantastiskt!!!

Nej nu ska jag lyssna vidare här och ta o bädda upp sängen och kanske krypa ner till kojs. Inte så värst trött dock, hm, får se hur det blir. Säger iallafall go´natt här.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback