Vilket tråkigt liv jag har...

2009-01-08 @ 21:18:16
Just nu så känns det faktiskt så. Jag gör ju inget vettigt alls. Mamma Mia! går för fullt på tvn igen. (a) och jag sitter samtidigt här vid datorn och blänger runt på olika bloggar. Och skolböckerna ligger bredvid mig och där händer det inte mycket!!! MEN det ska bli ändring på detta, det lovar jag!! Från och med på måndag så är det skolan som gäller på dagarna, då ska där pluggas. Och även hemma ifall det behövs!!! Jag längtar fan . . .

Imorrn tänkte jag dra till skolan, bara för att ha något att göra. Det är registrering imorrn också, men jag gjorde ju det idag. Men Junia sa att hon skulle dit. Så yes, jag drar dit också!! Lika bra att få in rutinen på en gång... Vi är några som sagt att vi ska åka till skolan och hänga där om dagarna när vi inte har lektioner, för det blir mer gjort där och där har man vänner och stöd också :D hihi. Det ska bli så sjuktkul!!!

Nej nu ska jag glo lite på filmen här : )
Tjoheeej!


Mitt introschema för Måndag:
13.30-14.00 Religion B
15.00-15.30 Info layout A
16.00-16.30 Ped. ledarskap
16.30-17.00 Spanska steg2

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh pedagogiskt ledarskap läser jag :D Skit kul ämne tkr jag. Men jag går ju BF så ;)

2009-01-10 @ 22:15:48
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback