Vindarna som bär.

2009-01-13 @ 14:27:31

Det blev väldigt sent inatt och även sent idag. Kom inte upp riktigt när klockan ringde. Efter lunch här så tog jag en promenad till skolan. Men där var de väldans dött om vi säger så. Jag såg fan knappt någon där, så där var de inge kul, så jag trallade hemåt igen. Drygt ju!!! Men det positiva i det hela, jag har fått frisk luft idag och en timmes promenad, yeah!

Sitter här som vanligt nu, har kollat igenom alla bloggar, bdb och face. Lyssnar på bästa skivan, Under mitt tak. Och nu ska jag vara duktig och bädda rent i sängen, ska bara hitta allt först. Sedan ska jag försöka mig på historian, men så sjukt svårt när man lär leta information på nätet, då blir jag fast i annat ju. Hoppas lite blir gjort iallafall.

Nu; Bädda sängen.
Sen; Plugga.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback