Wops, here again!!!

2009-01-10 @ 02:03:54
Jag stängde ner här som sagt efter förra inlägget. Men jag slog på datorn igen och det var dumt. Nu har jag suttit och blängt runt här en stund. Bloggar, bdb och face, som vanligt. Filmen går fortfarande, snart slut också. Väldigt tråkigt, får se om den får spelas om på nytt, haha. Jag kom inte så långt i mitt pluggande innan denna åkte på. Två meningar har jag skrivit, woho. Jag kommer nog inte orka mera inatt, därför måste jag plugga imorrn. Måste, måste, måste. Har ändå inget annat vettigt planerat i helgen så.

Jag vet inte vad jag ska göra nu, jag vill liksom inte stänga ner här heller. Hm...
Ska se klart på filmen nu, framme vid slutet typ.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback