You are the Dancing Queen...

2009-01-07 @ 14:19:14
Nån timme senare och här sitter jag igen.

Filmen tog slut, men den började om igen (a) hihi. Så jag kollar på den nu igen. Yes jag är knäpp, jag vet!!! Men musiken är ju så sjuuuktbra ju. Men jag har även hunnit ätit frukost och städat mitt rum. Nu ser det fint ut här igen, plockat undan lite saker jag fick i julklapp som legat framme också..

Nu ska jag kika runt lite här på datorn. Men det finns en hel del till att göra ju... Jag kollade lite bilder också, men jag vet inte vilka jag vill skicka in heller, gaah. Svårt ju!!! Men ska försöka hitta några bilder igen. Eller kanske skriva ansökan!!!

Listan
» Plugga Hi.
» Plugga Desktop.
» Skriva ansökan om studiemedel.
» Städa rummet.
» Fixa lite bilder att skicka in.

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback