Happy Pride!

2009-08-01 @ 01:35:52
Vi är fan vakna här än, men vi är trötta. Jennie tror jag sover, men jag och Micke klickar ännu. Men jag lära ju slänga in ett litet inlägg här, det är ju för sjutton Augusti nu!!!! Det är galet. En månad kvar av sommaren, shiit. Vad fort det går.. Och vi lever livet just nu, priiiiiide! Vi har galet skoj alltså, och fullt upp också för den delen!! Schlagern igår, det var så skoj!! Och idag har vi varit på Anorahs supporterträff och sedan hängt i parken, det var 90-talskväll. Grymt! Allt kommer i egna inlägg sedan... Typ nästa vecka, då finns det tid, kanske..

Nej, nu ska jag släcka ner här. Min röst är konstig och jag är trött. Vi hörs när vi hörs.
Go´natt!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Hej gumman! Skönt att se att du kommit hem ordentligt ler Fick inget sms som du brukar skicka. ;)Hörs senare idag. Kram

2009-08-01 @ 09:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback