Allsång på Skansen.

2009-06-23 @ 22:14:05
Jag kollade såklart på allsången tidigare. Det är nå magiskt över det. Det måste vara för stället, för just Skansen. Allt blir så jäkla mysigt på något sätt. Artisterna var kanske inte att hurra för så mycket. De var Anna Maria Espinosa, Tomas Ledin, Henrik Dorsin, Owe Thörnqvist och Måns Zelmerlöw. Och bäst var ju utan tvekan Måns med sina dansare; Linda, Anna, Alvaro och Zain. Så sjukt grymma. Och så kul att höra Hope & Glory, jag ääälskar den låten!!! Thörnqvist-medleyt var askul, haha. Henrik Dorsin kunde de ha plockat bort, haha. Ledin var grym som vanligt. Och Anna Maria var helt okej. Kollade på webbgrejset också, då körde Måns Cara Mia, ååååh. Så sjukt jävla bra!!! Jag ångrar faktiskt att jag inte åkte dit liksom.. Det hade varit så mysigt!!!


Kanske jag befinner mig på skansen någon gång i sommar, det visar sig!!!

Kommentarer
Postat av: Mika

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNS!

2009-06-23 @ 22:18:44
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback