Dagens playlist...

2009-06-20 @ 18:23:13
Jag kan inte bjussa på hela min musiklista, för den är alldeles för lång ju. Men jag tänkte välja ut några slumpvis...
Så, here we go;

Markoolio - Ingen sommar utan reggae.
Shirley Clamp - Lever mina drömmar.
Sonja Aldén - För att du finns.
Sara Löfgren - Sargade hjärtan.
Sara Löfgren - Över gränsen.
Sanna, Shirley, Sonja - Another winter night.
Sanna Nielsen - Rör vid min själ.
Lena Philipsson - I believe in miracles.
Sanna Nielsen - Heart of me.
Christer Sjögren - Leende guldbruna ögon.
Sonja Aldén - Du får inte.
Jessica Marberger - The day you said goodbye.
Sonja Aldén & Shirley Clamp - Du är allt.
Fredrik Kempe & Sanna Nielsen - Du och jag mot världen.
Markoolio & Linda Bengtzing - Värsta Schlagern.

Det var några, hihi...
Nu ska jag tråka vidare, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback