Dags att sova igen...

2009-06-16 @ 22:43:52
Jag har kastat ihop lite grejer nu, ska bara kolla vart tågbiljetten och pengarna är någonstans, haha. Och filmen håller på ännu, men den slutar om typ en kvart. Och jag har tråkigt än, finns inget att göra, fast jag borde ju sova snart här. Och det ska jag!! Jag ska upp och jobba imorgonbitti, drygt menmen. Efter det så ska jag åka till Stockholm, wohoo. Jag har inte datorn med mig denna gång, för jag är hemma på torsdag igen. Fullt upp helt enkelt. Och jag har inte bloggat klart om helgen än heller, det får jag göra på torsdagkväll när jag är hemma eller under helgen. För jag har inte tid nu för jag måste som sagt sova så jag kommer upp i tid.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback