Dags att sova igen...

2009-06-09 @ 22:55:16
En hel dag har nu svischat förbi och det har inte hänt ett skit ju.. Jag har mest suttit här hela dagen och tryckt vid datorn. Vilket liv alltså!! Antingen är jag ute och far dagarna långa i Sthlm eller så sitter jag här hemma och ugglar vid datorn. xD Yeah!! Haha, jag gillar dock mitt stressiga "turnéliv" bäst. Jag längtar så tills jag ska iväg igen, iiih. Men nu ska jag typ släcka ner här. Såg nyligen klart på Brothers & sisters, riktigt bra. Nu väntar sängen.. Morgondagens planer är först jobb på förmiddagen, sedan skola efter lunch för att hämta betyg och hänga lite, och sedan hämta min cykel på stan för att sedan åka hemåt och packa lite och kanske boka något som kan ta mig till Stockholm, haha. Hörs imorgon.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback