Hemma för en stund...

2009-06-16 @ 17:22:42
Yes, idag åkte jag då hem från Stockholm. Vi vaknade la i lagom tid och strax innan elva eller något så tog vi oss in till centralen. Mitt tåg gick ju vid halv tolv så vi sa hejdå direkt och jag for bort till tåget och Micke in på sj-servicegrejen för att hämta ut lite tågbiljetter, haha. Lyssnade på musik hela vägen hemåt och självklart så skulle de bli försenat också, men bara en halvtimme men iallafall. xD haha. Mamma hämtade mig i Gävle och vi åkte och parkerade bilen och tog oss en sväng på stan för att sedan ta oss till tandläkarn, jag skulle dit vid tre. De bytte bågen i nedre käken och fixade lite i övre plus att de limmade dit "klossen" som lossnat, hihi. En halvtimme senare var det klart och vi tog oss hemåt igen. Jag har bara hunnit packat upp väskorna här och sedan slog jag mig ner här som vanligt. Men nu ska jag boka ännu en tågbiljett för imorgon. (a) HAHA, glömde det efter tandläkarn. xD Hörs senare...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback