Hemma igen...

2009-06-28 @ 22:31:04
Det har inte hänt så mycket idag.. Klockan stod på ringning vid halv åtta, för Sara lära upp.. Så vi gick upp då, och vid halv nio gick hon iväg. Hejdå, kramkalas och ses snart igen!! Då gick jag och Micke och la oss igen och vaknade strax innan tolv någon gång. Kollade lite tv och sedan blev det lite frukost också. Vi satte i en film också, Final Call, som jag skrev tidigare.. Direkt efter den packade jag ihop och vi åt lite makaroner och korv.. Sedan tog vi oss in till centrum och till min buss.. Där blev det hejdå, kramkalas och vi ses om några dagar igen, haha. :D In i bussen, som var proppad med folk. xD haha. Varmt var det, men de gick fint ändå. Lyssnade på musik hela vägen hemåt, mor och syster kom och hämtade mig strax efter halv åtta. Förbi ica då så jag hämtade ut min allsångsbiljett till den 6:e... Yeah!! Sedan hem och det blev mat typ på en gång, pommes och kött, mums. :D Efter det raka vägen upp hit, och jag har nu laddat in lite bilder på face, najs. Och ska nu ta och packa upp väskan och ner och hämta något att dricka...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback