I´m in Sthlm again!

2009-06-12 @ 23:25:25
Yes här sitter jag nu, hemma hos Micke igen.

Bussen rullade in i Stockholm strax efter två-tiden. Det spöregnade typ ute, mindre kul de. Jag trallade över till centralen, låste in väskorna och köpte sl-kort och sedan raka vägen till t-banan som fick ta mig till Hötorget. Messade med Micke och han kom ner till mig, sedan satt vi där lite. Annamia kom ner och det var såååå kul att träffa henne igen!!! Hon sprang lite upp och ner mellan jobbet och oss, mycket trevligt. Ragdollz var där och uppträdde också, riktigt kul att se, dock var det inte allihopa. De som var med var Cherie, Carmel, Mario och Joao. Vi saknade Carro ju, haha. Men det funkade ändå.. Vi spelade även lite fussball, haha. Det var ju mycket kul. :D Med dem som jobbade där; Johanna, Martin och Michael. Vi hade trevligt där, även Annamia kom ner och spelade en kort sväng. När klockan närmade sig sex så började vi bli lite trötta, då fanns det inte så mycket att göra. Men strax innan sju så var det slut där och Annamia kom ner.. Och vi trallade då vidare till donken, där blev det mat och glass. Massa snack och bara härligt häng. Satt där en timme typ innan vi följde med henne ner till t-banan. Där blev det hejdå, kramkalas och det är långt till nästa gång vi ses, men vi skulle mobila lite, haha. Sedan gick vi och hämtade mina väskor och sedan raka vägen hem till Micke..



Vi gör inte alls mycket just nu, bloggar lite grann bara och ska strax bädda upp här. Sedan är det dags att sova, ska upp tidigt imorgon. Vi ska till Flen, träffa Sara där och sedan ska vi se Jessica & Markoolio på kvällen. Gud vad jag längtar!!! Det ska bli så galet kul, iiiih. Så det blir nog inget inlägg imorgon, vi är tillbaks i Stockholm på söndag igen!!! Nu ska jag stänga ner här...

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Ha så kul, gumman!!!!!Nattinatt/////Kramar

2009-06-12 @ 23:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback