Jobb + skola = trött!!!

2009-06-10 @ 17:20:20
Idag plingade klockan väldigt tidigt, runt halv sex-sex-tiden. Upp och duschade, kastade i mig lite frukost. Och vid halv sju så åkte jag, mor och syster iväg till våra jobb. Syster skulle vara på ica och jag och mor till karl johan gården. Det gick väl bra att städa idag, trött var jag. Men jag var klar vid elva-tiden och då var det bara att tralla hemåt. Kastade i mig lite mat här och sedan trallade jag iväg igen, åt andra hållet mot skolan. Var där strax efter tolv. Det var kul att träffa Junia igen, slog mig ner på "min" plats i matsalen där, haha. Vi pratade, skrattade och hade väldigt roligt, som det ska vara. Sedan kom A och var superglad också, hihi. Mycket trevligt. Min desktop-lärare var på mig också, hon ville se mig på lektionen imorgon för att jag måste göra klart sista uppgiften, blö. Och jag hade inga betyg att hämta ännu föremot att alla är inte satta än tydligen, gah. När ska jag hinna få dem då?! Måste innan den 18:e, för de är sista kompletteringsdagen. Det löser sig nog. Sedan ringde mor vid tre-halv fyra och då tog jag mig till cykelbyggar´n här på stan och mötte mamma där. Hämtade ut min cykel och jag fick cykla hemåt, skoj. Sedan hemma blev det mat som jag nyss fått i mig..

Nu gör jag inte mycket alls, kikar runt på allt som finns här bara och har lite tråkigt. Finns ju inte så mycket att göra. Jag är trött också, jobbigt. Nej nu ska jag kika runt...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback