Lotta på Liseberg!!!

2009-06-22 @ 21:48:24
Jag kollade såklart på Allsången nyss. Wow, det var ju bara så sjuktbra. Jag gillar Lotta asmycket, liksom hallå, hon var min idol när jag var kring 5-6 år. xD haha. Men hon är som gjord för detta. Det var fart i programmet, förutom när det var bingo då, det var otroligt segt. Bra artister också. Christer Sjögren, Nanne, Brolle och Ola. En mycket mysig stund vid tvn, fast jag hade ju gärna varit där.. Men den dagen kommer... Bästa på hela kvällen var, såklart; Marie, Lisa, Ullis och Sandra!!!! Dansarna bakom Sjögren, jag gillar dem. Så j*kla grymma..

Och jag säger redan nu och jag tycker verkligen detta var sååå mycket bättre än Allsång på Skansen.
Go Lotta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback