Mycket tv-tittande...

2009-06-20 @ 00:50:20
Det har inte hänt så mycket sedan sist.. Jag kollade klart på Föräldrafällan, hihi. Efter den så klickade jag över till kanal5 och såg Billy Elliot. Den är också sjuktbra ju, jag hade visst sett den förr, haha. När den var slut så hittade jag Big Brother på TV400, den säsongen med Marie Picasso. Så jag har glott på de i två timmar nu, haha. Gud så jag har skrattat. Och jag såg nu också att filmen Vid din sida med bl.a. Julia Roberts går på tv4+. Den ska jag nog se på nu, den är också bra. : ) hihi. Så får se när jag hamnar i sängs, inge trött heller så.. Jag har även bloggat om onsdagen nu, äntligen liksom. Bara scrolla ner...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback