Regnet det bara öser ner...

2009-06-11 @ 09:04:18

Hemma än är jag också, haha. Jag visste det. Jag kommer inte upp till något jag inte vill, haha. Jag skulle ju som sagt på lektion vid åtta-tiden redan, meeeen jag som tycker om att ligga kvar i sängen, gjorde ju såklart det. Men det spöregnar ute också, så det är inte så lockande att cykla till skolan. Men mamma är snäll och ska skjutsa mig, så jag kommer en timme senare till min lektion, det känns ju super, haha. Jag vet inte alls om jag hinner göra klart min affisch, men jag vet ju på ett ungefär hur jag ska ha den. Ska bara försöka förstå mig på programmet och göra den också, heja. Sedan ska jag även leta på A och se vad jag fick för betyg i historian, jag är nyyyyfiken ju..

Nej, nu ska jag fixa ihop min väska och dra mig, hörs senare.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback