Sommar och sol...

2009-06-21 @ 17:17:35
Nu är jag inne igen här vid datorn. Har suttit ute hela tiden, först var det ingen sol när jag kom ut men sedan kom den. Fast jag, syster, mamma och Robert har suttit och spelat Uno hela tiden.. I över två timmar fan. xD haha. Men det är jäkligt kul alltså. Och gud så varmt det är i solen, det är helt sjukt. Mycket skönt ju, men ibland för hett. Men jag hoppas faktiskt det håller i sig nu, för jag vill ha riktig sommar fan...

Nu sitter jag här och lyssnar på underbara Jessica och pratar lite med Mika på msn. Lövely! Lite sugen på något men vet inte om det finns något, inte i närheten iallafall. Haha, jag orkar inte resa mig nu heller. Ska kika runt på lite bloggar nu...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback