Skönt med en slapp-dag.

2009-06-16 @ 00:10:33
Det har inte blivit några inlägg om helgen alls. Jag har inte ens börjat på dem, jag orkar inte. Haha, vet inte när jag ska ha tid, men imorgonkväll ska jag kanske få ut något. Vi var iallafall in till centralen och fixade tågbiljett till mig tidigare, åker vid halv tolv imorgon. Sedan stannade vi till på ica i mörby för att köpa lite godis och chips. Och vi har typ suttit fast vid datorn hela dagen, haha. Kikat runt på bloggar och bott på facebook. Love it. ♥ Och vi har även hunnit med att bokat lite tåg också, detta blir supernajs! Det är mycket som händer nu alltså, det är helt sjukt. Jag ska lägga ut mitt schema för sommaren någon dag här, så man kan hålla lite koll på vad jag gör. xD haha. Nu ska jag kika runt lite här...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback