Vilken lyckad nationaldag!!!

2009-06-06 @ 23:23:43
Nu sitter vi här hemma och glor vid datorerna. Och lite på tv också. Vi kom hem strax innan tio här, då blev det lite datorn och sedan mat för vi var sååå hungriga. Makaroner och ketchup, mums.

Nationaldagen har spenderats på grönan, söder och skeppsbron. Inte så bra väder, tråkigt nog. Träffat mycket underbara människor. Jessica, Sonja, Sanna, Shirley, Britta och Lotta. ♥ Jag ska skriva om dagen i ett annat inlägg senare...  Imorgon kanske.

Nu ska jag kika runt lite här och se vad jag missat.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ni är galna ni :)

Inte sett er på ett tag på "mina" gig men det är väl för att jag inte har jobbat med "rätt" artister ;)



Hälsa Micke för jag antar att du är med honom,

läser era bloggar ,det är roligt!



Godnattkramar!

2009-06-06 @ 23:52:19
URL: http://moresubtle.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var jättekul och träffa dig igen :)

2009-06-07 @ 23:20:33
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback