YAAAAAAAAAY!!!

2009-03-07 @ 21:55:31
Andra Chansen-resultatet...
Ja vad ska man säga?! Jag tror inte jag har så mycket att säga, jag tänker inte komma med massa kommentarer och skit runt allt nu. Föremot att jag redan skrivit vad jag tyckte och ville innan här. Och jag kan bara sammanfatta med att skriva:

VI SKA SE SARAH DAWN FINER OCH SOFIA I GLOOOOBEN!!!!! SÅ JÄKLA BÄST ALLTSÅ. Helt rätt, helt rätt. Och Ugglas, jag vill inte... Jag ville hellre ha Star Pilots, menmen. Jag är glad för de andra två brudarna istället. :D YEAH!!!


NU LÄNGTAR JAG TILL GLOBEN MER ÄN NÅGONSIN!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mika

LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2009-03-07 @ 22:32:39
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback