Lite tid över...

2009-03-13 @ 22:48:02
Vi har verkligen fullt upp om dagarna alltså. Har ingen tid att blogga så jag tänker blogga om allt sedan när jag kommit hem igen. Men vi har det så sjuktbäst alltså. Gladaste gänget är samlat nu, wohoo!!! Imorgon smäller det äntligen, shiit alltså. Vi har räknat ner sedan oktober.. Finally! Som sagt, fullt upp har vi, och det har vi även imorgon. Och på söndag, är det också fullt upp. Hemresa då med. Så jag skriver på söndagkväll igen!!!

Vi har kollat på SSDL här tidigare, jag och Micke var ju på inspelningen. Vi såg oss xD haha. Och sedan så kollade vi på utröstningen av Let´s dance, wohoo, Laila är kvar!!! Nu ska jag göra något annat, hörs efter helgen!

Viva la schlager. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback