Tell me that i'm the one and only in your heart...

2009-03-08 @ 20:58:23
Nu när jag har lyssnat konstant på melodifestivalslåtarna i veckan här så tänkte jag göra en liten lista, eller två stycken blir det. Mina topp 10 och botten 5. Bara för att jag har så tråkigt och tyckte det var en liten kul grej... Så, here we go!!!

TOPP 10
1. Velvet - The Queen
2. Sarah Dawn Finer - Moving on
3. Måns Zelmerlöw - Hope & Glory
4. Malena Ernman - La Voix
5. Sofia - Alla
6. Alcazar - Stay the night
7. Thorleifs - Sweet kissin' in the moonlight
8. Lili & Susie - Show me heaven
9. Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing me tenderly
10. Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus


BOTTEN 5
28. Rigo & the topaz sound feat. Red fox - I got U
29. Next 3 - Esta noche
30. Jonathan Fagerlund - Welcome to my life
31. Lasse Lindh & bandet - Jag ska slåss i dina kvarter
32. Maja Gullstrand - Här för mig själv


Fan, detta var svårare än vad jag trodde, att placera låtarna. Hm, men jag tror jag fick till det nu iallafall. Tror... Jag orkade inte fixa en hel lista med alla låtar, det skulle bli alldeles för jobbigt. Men såhär tyckte/tycker iallafall jag!!!

Viva la-Diva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback