Stockholm goes schlager!!!

2009-03-11 @ 21:56:59
I´m home again, in Estocolmo!!!

Framme här vid fem-tiden. Micke mötte upp mig och vi begav oss över till centralen. Festivalyran kickoff började vid 17. Hejade på Camilla och sedan låste jag in väskan och vi tog oss fram till scenen. De artister som var där för intervju och signering var Måns, Sofia, Agnes och Emilia. Och Sofia sjöng även sin låt Alla, jag älskar den. Hon är cool. Jag köpte även hennes singel. Och de var Karolina som sålde dem, så pratade med henne några gånger under tiden vi var där. Var iallafall upp på scenen och tog lite autografer och löpsedlar. Träffade Maria också, trevligt. Pratade massor med henne, även Milla, Emma och Martin dök upp där. Mycket trevligt. Det blev även ett snack med Camilla också när det slutade vid sex där. Och då tog vi oss alla ut på stan, letade kläder, smycken och pennor. Jag hittade dock inga smycken, får se om jag orkar leta efter några sedan. Funderar på att köpa ett rosa skärp istället, hm, får se imorrn.


Vi kom hem hit vid halv åtta ungefär, har inte gjort så mycket. Det blev lite mackor, har även kollat upp vad som händer på alla olika ställen, kikar nu runt på datorn och sådära. Ska nog släcka ner igen... Får se om det blir något inlägg imorrn, beror på vad som händer.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback