Äntligen helg!

2009-11-20 @ 17:22:32
En lång dag har det verkligen varit.. Kom upp strax efter åtta-tiden och fixade mig. Fick sedan skjuts av mamma till hammar, började vid nio-tiden, med psykologi! Pratade om kriser och lite sådant, lite diskussionsfrågor också. Slutade vi elva-tiden och pratade lite med läraren efter det, om att jag inte blir där på några veckor nu pga operationen. Fick två uppgifter typ och sedan skulle vi ha kontakt på fronter.. Junia och jag trallade tillbaks till skolan och slog oss ner vid vårat bord i matsalen.. Marie satt där med oss också, trevligt, men drog efter lunchen. J och jag satt kvar ända till tre-tiden typ. Hannah kom ner då efter sin lektion. :) Och jag hann även prata lite med syon idag, fixade vårens kurser.. Jag fortsätter ju med de kurser jag har nu, men la även till Svenska C och Naturkunskap B, det känns gött! Och ändrade slutdatum på allt, till mitten av maj blev det.. :) Men iallafall, jag kom hem hit strax innan fyra-tiden.. Och inte gjort så värst mycket, pratat med syster, plockat ur diskmaskin, betalat räkning och så.. Lyssnar på musik här nu och väntar lite smått på att klockan ska gå så jag kan se Floor filler. :) hihi. Hörs senare!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback