Det närmar sig...

2009-11-16 @ 13:37:05
Ja, då har man varit på Gävle sjukhus igen då.. Vi åkte in lite tidigare idag för vi tänkte ta oss till kem lab först och ta reda på blodgruppen min, men det var lång kö så vi hann inte innan.. Drog dit vi skulle och strax efter tio kom de och hämtade mig. Och idag gjorde vi bara massa avtryck med sånt där äckligt grejs i munnen.. xD haha. Gjorde dubbelt upp idag.. Efter en timme var vi klara där och tillbaks till kem lab där vi satt och väntade ett tag.. Kom in och de tog blodgrejs.. Allt gick bra, men avslutades med att jag svimmade. Jag svimmar jävligt lätt... Så vi blev kvar en stund, men sedan tog vi bilen hemåt. Förbi ica maxi först och sen hem.. Nu ligger jag här i sängen/soffan och kikar runt massa här bara.. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback