Driving home for christmas...

2009-11-05 @ 18:47:50
Vaknade sent idag, klockan ringde vid sju-tiden men kom inte riktigt upp då. Mamma ringde och väckte mig vid åtta, bråttom.. Skulle vara på komvux vid nio-tiden för kursintro. Duschade, åt frukost, packade ihop väskan och mamma skjutsade mig till skolan. Första intron var tyska, det kommer väl bli bra hoppas jag.. Läraren är lite konstig bara. xD Den var slut vid halv tio och nästa intro var vid elva-tiden, då var det matteE och där gick det snabbt. Efter det så tog jag mig ut på stan en snabbis, fixade en sak och sedan förbi ica för drickyoghurt innan jag tog mig tillbaks till skolan. Jag mötte på Junia utanför och hängde med henne ner i matsalen, trevligt. Och vid halv två var det dags för intro i franska, najs. Efter en halvtimme där så for jag ner till J igen, och där blev jag kvar ända till halv fyra-tiden ungefär, när vi gav upp.. Tog sällis hem och jag svängde förbi henne och fick hennes franska steg1-bok som jag ska låna. :) Tack! Och sedan trallade jag hem i snö-/regnvädret..

Det blev valbo direkt när jag kom hem med mor och mormor. :) Kikade runt på ikea massa och sedan blev det raka vägen hemåt. Och nu sitter jag här och trycker...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback