En tripp till Stockholm.

2009-11-15 @ 16:52:50
Vaknade strax efter nio-tiden och vid tio i tio så hämtade pappa och Sinikka upp mig. Och det var raka vägen mot Stockholm. Resan gick fort ner och vi var där vid halv tolv ungefär.. Vi började med att lasta ner grejer i bilen, jag och pappa. Sinikka städade hon, det gick bara bra.. När allt var utplockat så dammsög och skurade Sinikka golven.. Och vi var klara vid ett-tiden ungefär. Lämnade nyckeln och sedan begav vi oss hemåt igen.. Stannade till på donken också, gött. Vi kom hem vid halv fyra ungefär och bar in alla grejer, hejohå.. Tackade och de åkte hemåt.. Och jag började packa upp allt. Fyfaan va mycket grejer det var alltså, herregud! Efter en timme så var jag klar typ.. Och nu sitter jag här och glor runt på allt jag missat...

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback