Godmorgon!

2009-11-12 @ 10:31:05
Jag är vaken allt, vaknade vid halv tio ungefär. Men jag ligger fortfarande i sängen, haha. Jag tänkte ju åka till skolan idag, jag har inga lektioner, men jag tror jag stannar hemma idag. Jag är så jäkla snuvig så jag orkar inte. xD haha. Jag har lite att fixa med här hemma...
Det blir en fin lista här nu:

  • Städa/rensa rummet lite.
  • Fixa bilder, S.
  • Skriva önskelista. (a)
  • Plugga franska.

Ja... Det står på min lista för dagen. Inte så mycket och inte så jobbigt, eller det första blir jobbigt för det är bokstavligen grejer överallt i mitt rum. xD haha. Kanske får börja med den punkten då, men först ska jag hoppa in i duschen..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback