My day...

2009-11-09 @ 17:11:35

Klockan stod på ringning vid halv åtta, tror ni jag kom upp, neeej. Vaknade strax innan elva och hoppade in duschen, åt frukost och allt. Vid tolv ungefär så var jag redo att ta mig iväg, så cyklade till skolan. Ner i matsalen till Junia och där satt vi ett tag. Pratade, pluggade lite och hade mysigt! Vid halv fyra ungefär så tröttnade vi och begav oss hemåt. Jag var hemma här strax innan fyra-tiden ungefär. Och har inte hunnit med så mycket mer.. Jag har beställt kursböcker, matteE, tyska och medicinsk grundkursen. Yeah! Hoppas jag hinner få dem i veckan.. Nu sitter jag mest här och väntar på maten och glor runt.. Får se vad som händer under kvällen.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback