Prioritering? Pengar?

2009-11-13 @ 17:12:24
Jag hade typ gjort vad som helst för att få vara i Sthlm nu, det är nämligen så att Jessica Andersson är med på Förkväll och jag skulle vilja träffa henne. Jag saknar henne så mycket! Men jag har inte kunnat åkt ner föremot att jag haft skola idag till tre...

Imorgon händer det tydligen mycket också... Från början var det tänkt att åka på Malena i Uppsala, men jag gav upp den tanken när jag såg att Idol skulle komma till Valbo köpis. Då främst för att jag pratade med Karolina och hon skulle med på turnén och vi bestämde för att träffas där då, och sedan för att Cam är med också. Och härom dagen så fick jag reda på att Jessica Andersson ska uppträda och signera i Sthlm.. Väldigt surt tycker jag, jag vill jätte gärna åka dit. Men jag har lovat Karolina att komma till valbo, plus att jag nog aldrig mer kommer se/träffa henne sen.. Och jag kände att det blir lite dyrt att åka fram och tillbaks till Sthlm när jag ändå ska dit på söndagen för att städa ur rummet. Så jag sa nej till den trippen. Och bara för en liten stund sedan så fick jag reda på att Sara Löfgren ska vara i Köping och uppträda. Fan alltså. Måste allt hända på en gång, gaah.

Hade det handlat om prioritering här nu så hade jag faktiskt valt Jessica imorgon, men egentligen har jag inte råd med det. Och jag har som sagt lovat Karolina att dyka upp imorgon och det är det billigaste alternativet. Men det ska nog bli kul det med. Fast jag hellre hade varit i Sthlm.. Menmen, det är väl sånna här prioriteringar man måste göra... Gah, jag kommer ju ångra mitt val fan.. xD Känner jag redan nu!!! Jag hoppas få träffa Jessica snart igen ändå..


Kommentarer
Postat av: Mika

Åhh, fatta att jag vet hur det känns!! Som när Dea var i Sölvesborg på Svensktopppen nästa, och jag satt på Krysset i Stockholm... fyfan vad jag ville ta första bästa flyg hem! :(

2009-11-14 @ 10:19:27
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback