Stort Grattis! <3

2009-11-27 @ 10:23:40

Idag är ingen vanlig dag för det är Sannas födelsedag,
hurra hurra hurra!

Idag fyller en av Sveriges bästaste artister år, nämligen Sanna Nielsen! Hon fyller hela 25 år!!! Och hon firar sin dag uppe i Umeå, hon och gänget har ju konsert ikväll. Jag hade gjort vad som helst för att få vara där uppe nu. Träffa henne. Sjunga för henne. Ge presenter. Åh, det hade varit guld! Men istället så skickar jag över en liten grattishälsning till henne här...

GRATTIS Sanna, hoppas du får Världens underbaraste dag. Med vännerna omkring dig. Och att du blir ordentligt ompysslad på din dag nu! ;) Stora grattiskramar till dig underbara S! ♥

D Å , N U & F Ö R  A L L T I D
 
Mars-2007     ^  Augusti-2009


Jag får ta och fira bruden lite på tisdag när jag träffar henne . . .

Kommentarer
Postat av: Annika

åå den guldiga! xD å nu den lila! xD



Grattis underbara Sanna!!! <3<3<3<3<3<3<3

2009-11-27 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback